16. feb. 2009

Hiša za želvo

Tags: diy hiša za želvo, diy terarium, diy terarium house, diy turtle, diy turtle house, diy turtle terarium


Želva raste iz dneva v dan pa ji je stara hiška postala premajhna, zato je bilo potrebno narediti novo. Najprej so bile ideje, da bi naredil iz siporeksa, potem iz stiroporja, no na koncu je padla odločitev, da se nardi iz kartona in domačega lepila:)

Iz kartona sem naredil grobo formo. Vse stike sem s selotejpom zalepil, da je stalo skupaj.


Potem sem z domačim lepilom (voda, sladkor, ostra moka) in časopisom vse skupaj kar na debelo prelepil, da je hiška postala trda. Iz časopisa sem si natrgal trake in jih med seboj križal ter mazal/lepil s prej omenjenim lepilom.



Ko sem dokončal zadnjo plast, pa je moja boljša polovica dodala še malo namečkanega papirja in ga ravno tako premazala z lepilom. Ko se je vse skupaj res čisto posušilo pa je še prebarvala z rjavo in belo temparo, da izgleda kot pravi kamen.

V živo izgleda veliko boljše ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar