5. sep. 2010

Organiziranje kablov 2.

Tags: organiziranje kablov, urejanje kablov, kako urediti kable, kako organizirati kable, how to organize cables, organize your cables


Hehe, priznam ja, malce sem obseden, da so kabli urejeni in ne visijo povsod;)
Danes bom predstavil dve zelo hitri in poceni rešitvi.

Za prvo sem malce pobrskal po stanovanju. Ker je škatla skrita sem pustil kar tako. Če pa je na bolj vidnem mestu, pa priporočam, da se zavije. V večjo škatlo od čevljev se da skriti tudi kak razdelilec;)


                   prej


                   potem


Pa še druga rešitev, za katero bo potrebno žrtvovati kak €. Jaz sem tole našel v sparu, uporablja pa se za pritrjevanje prta na mizo. 4 kom stanejo 2-3€, kako dobro opravijo svoje delo pa presodite sami;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar